03 May 2018

# info

PROMOSI JIMAT | JIMART & JI-mART TAMAN SURIA

ASSALAMUALAIKUM...
SHARE REZEKI
Promosi Jimat di Jimart & Ji-mart Taman Suria berhadapan Giant Southern City Taman Suria Johor Bahru. Waze je tempat ni k.
Harga BERAS serendah RM1/5KG
Selain beras ada susu, ada air bikarbonat, minyak..
Dalam dia banyak promotion. Sebab GRAND OPENING TODAY!!!
Korang yang nak jimat banyak bulan ni yang nk beli stok bulan puasa boleh datang cepat k. Sebab stok sangat limited...
Cepatt laiii laiiii
Kita dah anda bila lagi..
Ok nak dapat barang ni dengan harga ni ada cara.
Pertama kena LIKE & SHARE PAGE JIMAT.
Kedua TUNJUK APA YANG UOLS SHARE KAT CASHIER.
Ketiga PASTIKAN ANDA MEMBER SMART MIDAS. Tak ada kad dia tak boleh dapat harga ni k.
Ps: SILA BACA SAMPAI HABIS.. 

  


1 comment:

  1. Assalamualaikum, Mama singgah blog walking di petang khamis. Semoga sis maszul. Memang jimat tu

    ReplyDelete