14 March 2018

# eco mart

ALAS ALMARI MURAH DARI KEDAI ECO

ASSALAMUALAIKUM...
Alas Almari Murah Kedai Eco | Murah jer harga alas atas almari mama ni..sekarang ni semua orang nak beli barang mesti nak beli dengan harga yang murah jer kan..zaman ekonomi macam ni barang yang murah tu la yang paling cepat lakunya...kalau murah dan berkualiti apa salahnya kan kalau kita gunakan untuk deko atau hiasan di rumah...tak semestinya barangan yang dijual dengan harga yang murah tu tak elok kualitinya...kekadang tu barangan yang murah tulah ýang lebih elok dari yang berharga lebih mahal...

Kalau pergi kedai eco macam-macam barangan yang dijual di situ kita boleh jadikan barangan deko atau hiasan...sebenarnya apa jua barang pun mahal atau murah harganya kalau kita pandai mengayakannya, pasti benda yang murah itu akan jadi cantik dan menarik dipandangan mata...

Nak dekokan almari mama yang dah kurang menarik ni...jadi mama nak tambahkan alasnya disini dengan alas yang mama beli dari kedai eco...pilih color hijau ni sebab nak ikut tema hijau kat dapur mama ni....

Tu dia !! senang dan mudah...nampak juga sedikit perubahan kat almari mama ni...

Siap juga setelah membuat sedikit perubahan di sini...tak semestinya barangan murah tak cantik kan...bagi mama mahal atau murah barangan yang dibeli untuk mendeko ni, itu tidak menjadi ukuran asalkan benda yang kita beli tu menarik itu sudah cukup buat hati gembira untuk mengayakannya agar ianya nampak lebih cantik lagi....

p/s murah tu tak semestinya tak bagus...


5 comments:

  1. Wah serba hijau hee :) Kreatifnya akak berdeko hee.

    Ika dtang singgah sini ya. https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/bersyukurkah-kita.html

    ReplyDelete
  2. Cantik plk hijau cam ni..pandai akk hias..wpun dr brg kdai eko..btul2 idealistik😊

    ReplyDelete
  3. Memang cantik dan segar mata memandang

    ReplyDelete
  4. woww ,, hijauu kauuu.. hahahhaaa. :)

    ReplyDelete
  5. cantiknya hijau...kita pun suka beli dekat kedai ECO tu mama,alah..xkisah kan mahal or murah ma,janji kita pandai gayakannya

    ReplyDelete