05 February 2018

# review Lovely Cat

MY LOVELY CAT HOUZ | BELI MAKANAN KEMBANG

ASSALAMUALAIKUM..
MYLOVELYCAT HOUZ | Kesian Kembang asyiklah dok berbunyi depan mama tadi..teringat pula mama makanan Kembang dah habis patutlah dari tadi dok bising jer..lapar agaknya, jadi mama dan hubby terus pergi ke Kedai MyLovelyCat Houz ini untuk cari makanan yang sesuai untuk Kembang...Kembang ni dah pernah sakit batu karang jadi makanan Kembang memang perlu dijaga..kami memang tak pernah datang singgah ke kedai MyLovelyCat Houz ni sebab selalunya hubby beli makanan Kembang di tempat lain jer..kali ni nak cuba beli di sini pula......jomlah kit tengok gambar di kedai ini pula..


Kedai MyLovelyCat Houz dari luarnya...


Masuk jer ke kedai ni ada seekor kucing yang jadi penunggu pintu...kesian kucing ni asyik memandang ke luar jee...bila tanya budak kat sini katanya kucing ni menunggu tuannya...sebenarnya kucing ini masih menunggu visanya untuk dibawa ke Australia mengikut tuannya berhijrah ke sana...sementara menunggu visa kucing ini siap ia diletakkan di sini...


Banyak juga makanan kucing yang ada dijul di sini...


Kaunter tempat pembayarannya...


Hubby pun dok sama melihat keadaan dalaman kedai ini...


Pakaian kucing yang ada dijual di sini...macam teringin pula nak pakaikan baju Kembang...entah macam manalah rupanya Kembang bila berbaju agaknya...


Kucing-kucing yang ada dijaga di sini...


Cenderamata dari pertandingan yang pernah disertai..


Memang banyak cenderahati yang diperolehi...


Inilah makanan Kembang yang mama beli...makanan khas untuk kucing yang pernah mengalami sakit batu karang...seronok Kembang dapat makanan yang khas buatnya...

p/s Kembang kucing kesayangan mama ni...

1 comment:

  1. Cik Kepeng ada sekor kucing, namanya mimi, kenapa mimi? haha sebab anak buah selalu tengok cite OMAR & HANA, diorang ada kucing nama mimi,
    mimi cik kepeng ni memilih sangat kalau bab makan, nak yang sedap2 je.. hihi

    ReplyDelete