08 February 2018

# DIY # eco mart

DIY | MAGIC SPAN KEDAI ECO

ASSALAMUALAIKUM...
DIY Magic Span Kedai Eco | Memang bagus sebenarnya magic span ni...sekarang ni memang dah jadi viral span magic ni...kat mana jadi viralnya yer...hahhaa viral kat kedai Eco la sekarang ni...


Nilah span magic yang sungguh berkesan menanggalkan segala kekotoran yang degil tu..kalau tak percaya lepas ni pi lah cari kat kedai Eco dan cubalah sendiri..pasti kesannya amat memuaskan hati korang...


Tengok jer kesan tomok hitam kat dalam gambar di atas ni...mulanya rasa macam nak cat jer tapi bila teringat ada span magic ni terus gunakan...minta tolong hubby yang bersihkan kesan kotoran tu...


Hubby sedang mengelap kotoran yang ada kat situ..memang cepat hilang kesan kotoran tu...


Tadaaa...lihatlah hasilnya memang hilang terus kotoran yang ada tadi...puas hati dapat hilangkan kotoran ini tanpa mengecat semula...


p/s semakin lambat nak up date entri sekarang ni...

3 comments:

  1. mmg best n viral

    susah jmpa kat eco. cpt hbs. haha

    nak dpt sng. p MR DIY tapi rm 3.90. banyak beza harga tuu.

    ReplyDelete
  2. selalu jugak pergi kedai eco tapi tak pernah pulak jumpa..habis atau memang tak de tak tahu lah tu

    ReplyDelete