02 October 2017

# DIY

MALAS PUN KENA BUAT JUGA

ASSALAMUALAIKUM...

Bila dah basuh baju,jemur pula dah kering angkat semula tapi bab melipat nilah ada yang rasa itulah kerja yang paling malas nak membuatnya...bukan susah mana pun lipat jer kan...entahlah rasanya kalau banyak-banyak baju kalau dibiarkan lagilah penat rasanya nak melipat...bila dah lama maka baju akan mudah berkedut dan proses melipat akan jadi lebih lambat jadi oleh itu mama nak bagi tips mudah dan senang...kalau dah angkat baju tu terus jer lipat tak payah tunggu lagi maka tiadalah nampak baju yang banyak berlonggok di depan mata baju pun tak berkedut...tu la tips mudahnya dari mama terus lipat jer selepas diangkat dari jemuran itu lebih senangkan...


Taraaa dah siap pun baju yang banyak berlonggok di dalam bakul tadi siap akhirnya dilipat...tiada lagi pandangan yang menyakitkan mata...yang pentingnya jauhkan simptom kuasa jahat dalam diri kita simptom penyakit "m_ _ _ s" ni...

p/s senang kerja bila dah lipat...


1 comment:

  1. Lin gantung je semua baju. Walaupun baju kami tak banyak. Huhuhu

    ReplyDelete