30 August 2017

# deko # sudut ilham

PROJEK MENGEMAS RUANG TENGAH

ASSALAMUALAIKUM...
Ya Allah kalau tengok gambar macam kapal karam jer kat atas ni...banyak betul benda-benda yang tak diperlukan disimpan di sini...kali ni memang dah tak boleh simpan lagi sakit mata mama memandangnya...mana barang yang tak diperlukan akan terus dibuangkan...


Bermulalah operasi mama pagi ini...buat sedikit demi sedikit...habuk jangan cakaplah berapa kali dah bersin ni...kalau dah bersin memang kena tutup hidung dari dimasuki habuk...kalau tidak memang tak berhenti-henti la bersinnya nanti...


Akhirnya siap juga dikemaskan ruangan ini...okaylah sedikit dari yang tadi...taklah banyak sangat barang yang ada di sini...tv yang kat sini pun dah terpaksa dibawa ke dalam bilik sebab tv yang biasa dah di bawa turun ke bawah...dulu guna tv anak letak di bawah tapi bila anak pindah terpaksalah bawa semula tv dari atas tu ke bawah semula...


Settel juga operasi mengemas ruangan tengah atau ruangan membaca mama ni...nampaklah kemas sedikit kalau tidak rasa berserabut sangat..

p/s rutin biasa mama di rumah...


1 comment: