20 August 2017

# Shopping online

ADA SAJA YANG DIBAWA BALIK

ASSALAMUALAIKUM...
Ada juga yang dibawa balik...satu persatu barang yang ada promosi hubby beli...mama ikutkan jer...benda nak guna memang mama tak kisah pun kalau hubby nak beli...sebenarnya kipas kat bilik solat mama dah rosak  jadi terpaksalah cari yang baru...kebetulan kat Pasaraya Tesco ni ada promosi barangan elektrik jadi beli jer la sementara ada harga murah ni...


Beli kipas berdiri yang baru..ada promosi barangan elektrik hanya RM98 jee...


p/s beli barang untuk keperluan rumah...

2 comments:

  1. wah jimat tu kalau beli time sale..hehehe

    ReplyDelete
  2. kipas baru untuk raya yer Mama

    ReplyDelete