24 July 2017

# deko # DIY

RUMAH KAPAL KARAM

ASSALAMUALAIKUM...

Selagi tak siap pemasangan meja makan mama ni ! rumah mama pun dah jadi kapal karam gayanya...semuanya masih tak boleh disusun lagi...nak susun kena semuanya beres dulu baru boleh susun dengan senang hati...


Tapi memang pening dan sakit kepala dibuatnya bila tengok rumah mama berkeadaan macam ni...barang anak untuk berpindah pun masih belum diangkat lagi ke rumah barunya...dah lagi berserabut melihatnya...


baru siap 4 pemasangan kerusi makan mama ni...nak kena tunggu dulu sehingga siap semua pemasangan dengan mejanya sekali....tunggu entrinya bila mama dan hubby siap memasangannya yer....

p/s sakit mata bila tengok rumah berselerak mcm ni..

3 comments:

  1. mesti cantik nanti bila dah siap pasang dan kemas
    JanjiKita

    ReplyDelete
  2. nampak cantik juga walau dlm proses mengemas

    ReplyDelete