31 July 2017

# kisah anak

PINDAH RUMAH MEMANG MEMENATKAN

ASSALAMUALAIKUM...

Memang memenatkan kalau berpindah rumah ni...hari ini anak mama berpindah ke rumah barunya...masih dalam proses mengemas barang lagi ni..


Bila berpindah rumah ni part mengemas barang inilah yang yang meletihkan..nak kena menyusun dan mengemas satu persatu barang-barang kat tempat yang perlunya tu...


Kalau tak dikemas memang pening kepala dan mata dibuatnya...jadi kenalah buat perlahan-lahan..lama-lama siap jugalah nanti...


susun mana yang perlu dulu...bila dah letak kat mana baru senang nak mengemas semuanya...


Bab menyepahkan barang mainan memang bagilah kat budak kecik berdua ni...

p/s next entry bila dah siap nanti..



6 comments:

  1. Lahai....kami pun dalam proses nak berpindah juga ni...dah terbayang kepenatan yang ada...

    ReplyDelete
  2. Wahh.. dah selamat pindah ye mama.. mmg penat bila kena berpindah rumah kan mama.. jenuh nak mengemas, packing barang & unpack semula...

    ReplyDelete
  3. memang penat ma,hadoiii..teringat masa pindah rumah 2 tahun lepas, sehari belum tentu siap,nak membersihkan pun mau makan seminggu,sebulan mungkin

    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  4. Selamat berkemas... Sabarlah ehh.. Memang penat kemas brg berpindah ni. Hehe

    ReplyDelete
  5. Adoi.. part pindah memindah nie memang letih..
    Nak mengemas semua..

    ReplyDelete
  6. betul kalau berpindah serik rasa nk kemas tp terpaksa kena pindah gak huhuuu
    salam kenal awak...

    ReplyDelete