HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Saturday, June 17, 2017

SIAP DEKO BIASA RUANG TAMU RUMAHKU

ASSALAMUALAIKUM...
Penat dan letih sangat rasanya hari ini...mood bersihkan rumah pasang langsir ,lap habuk mana yang sepatutnya...letihnya Ya Allah memang mencabar keimanan...tak rasa lapar tapi tekak ni rasa kehausan la sangat...rasa macam nak ke dapur jer tadi meneguk air sirap..masih ada rasa kesabaran di jiwa tetap bertahan juga..siap juga deko biasa di rumah mama ini..inilah citarasa deko ruang tamu rumah grandma..janji sedap mata memandangnya...



Barang lama diberikan sentuhan warna putih saja..di tambahkan dengan warna pink dan merah untuk mneyerlahkan suasana..


Ruang tamu mama yang biasa-biasa saja ni..tiada pertambahan apa-apa pun hanya diubahsuaikan saja...ekonomi meleset tahun ni...guna apa yang ada saja...


Alhamdullilah !! masa untuk mama berehat dan meluruskan pinggang...pastu kepala masih juga memikirkan menu untuk ifftar petang nanti...letih sangat rasanya nak masuk ke dapur hari ini....


p/s mood letih sangat...

4 comments:

  1. Kemas dan tersusun. Kinah ada anak kecik ni sekejap je kemas macam ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la kalau ada budak kecik ni...

      Delete
  2. bagusnya cucu mama tak usik barang-barang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe kekadang tu usik juga ju..

      Delete