29 June 2017

# syawal

KASUT RAYA LAST MINIT

ASSALAMUALAIKUM...

Kasut last minit | memanjang tak ada kesempatan nak beli kasut raya...kalau keluar tu asyik terlupa jer nak mencarinya sebab kalau keluar asyik terfikir benda yang lain yang nak dicari...last-last esok nak raya baru terfikir nak pergi cari kaaut baru...bila dah kesuntukan masa macam ni memang dah malas la nak pergi cari jauh-jauh jadi pergi tengok kat kedai kasut Xes kat Aeon Taman Universiti jer..tengok mana yang cantik dan lembut terus test dan bayar...senang betul kali ni beli kasut raya..kalau tidak selagi tak pusing beberapa pasaraya memang tak sah...

p/s nasib baik okay jee kasut last minit ni...

1 comment:

  1. Assalamualaikum. Selamat Hari Raya! Maaf Zahir & Batin.
    Uyul nak buat comeback nih selepas hampir sebulan menyepi dalam dunia blogging!

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete