HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Sunday, May 21, 2017

POTLUCK JDT BLOGGER PART 1 | BOOKING TEMPAT

ASSALAMUALAIKUM...
Akhirnya sampai juga hari dan tarikh yang telah ditetapkan untuk sesi "Potluck" JDT Blogger ini..masing-masing ada menu yang telah ditetapkan untuk dibawa pada hari potluck ini...Nona adalah antara yang sampai awal mencari tempat untuk kami..kebetulan masa mama sampai pun tempat ini baru dikosongkan oleh mereka yang terdahulu berada di sini...apa lagi kenalah booking awal-awal pondok bayan ni...


Pemandangan kat Taman Bukit Layang-Layang ini memang cantik..ada taman permainan berdekatan dan kalau rajin bolehlah berjalan ke padang tempat pengunjung bermain layang-layang..


Mama dan Nona tempah awal-awal pondok bayan yang kat hujung tu..senang ada dua pondok sekali dan ianya terletak berdekatan...


cop dulu dan suruh hubby duduk pondok yang disebelah sini...


Pondok yang satu lagi ini pula letakkan barang-barang makanan untuk potluck...


susun semua barang-barang makanan yang dibawa oleh team JDT Blogger ni...


ada huruf JDT tu pun dah cukup meriah rasanya...


Siap juga bab susun semua makanan yang ada sambil tunggu ahli-ahli yang lain untuk sesi seterusnya..


Snap beberapa keping gambar bersama..


Snap snap gambar sambil menunggu sesi pertukaran hadiah...entrinya mama up kan selepas ini yer..


  


p/s seronok sangat dapat berjumpa sesekali macam ni...tunggu entri seterusnya yer...

Entri JDT Blogger


4 comments:

  1. Seronoknya ada acara pertemuan seperti ini. Meningkatkan lagi ukhuwah sesama blogger.

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. entry layan gambar ni mama...haha..nasib baik ada nona dan mama copkan tempat ni.selalu memang payah nak dapat ni mama

    ReplyDelete