JIRAN TETANGGA

Wednesday, March 8, 2017

CUCU ASUHAN GRANDMA DEMAM

ASSALAMUALAIKUM...

Kesian Haris demam panas pula hari ni...mula-mula sampai tadi okay jer dia bermain dengan Damia...sekejap tu Haris dah mula diam jer...risau juga tengok Haris diam jer ni ! sebab selalunya dia cergas bermain dengan Damia tapi hari ni macam tak ada mood jer..suapkan makanan pun dia nak muntahkan semula...mungkin tekak dia tak lalu nak makan agaknya...biasalah kan kita yang dah dewasa ni kalau demam pun bab makan ni memang tak lalu nak telankan ! nikan budak kecik dia lagi tak tahu apa-apa...

Cuba cek suhu badan Haris tadi tinggi juga panasnya 38.3...jadi ambil handphone whatsapp terus kat mama Haris bagitahu Haris demam...cepat jer mama Haris datang bawa Haris pulang...grandma kat rumah ni tak berani nak bagi Hari makan ubat sebarangan takut tak serasi atau Haris ada allegik ke...jadi itu yang grandma ambil keputusan bagitahu jer kat mama Haris bawa jer Haris ke klinik ambil ubat...

p/s semoga Haris cepat sembuh yer..


3 comments:

GRANDMA ON PAPER

GRANDMA ON PAPER