08 March 2017

# cerita hubby

MOOD RAJIN HUBBY

ASSALAMULAIKUM....
Memang mood rajin la hubby mama semalam...banyaknya dia buatkan grandma ais krim malaysia ni...asyik mengulang jer la kerjanya nanti...lepas satu batang satu batang la grandma habiskan ais krim tu nanti....sayang kat isteri la katakan ! Wekkk muntah hijau pulak kang..walaupun hubby hanya buatkan ais krim malaysia jer ! Itu pun dah cukup buat hati mama ni rasa seronok sangat...



Mula-mula hari tu hubby mama buatkan ais krim durian belanda jer...banyak juga la dapatnya walaupun hanya dengan sebiji saja buah durian belanda tu...banyaknya ais krim tu dalam 40batang juga tu...

Buah durian belanda sekarang ni memang ada harga...sebab sekarang ni ramai yang sudah tahu tentang khasiat buah durian belanda ni...kalau dulu kat kampung bersepah-sepah jer buah durian belanda ni ! tapi sekarang memang sudah jadi tanaman yang di komesialkan untuk dijual dipasaran..


Semakin bertambah banyak lagi pulak hubby buatkan ais krim malaysia ni...kali ni ditambah lagi dengan ais krim asam boi pula...mood rajin hubby buatkan ais krim asam boi pula...Wah ! memang puas la mama makan ais krim malaysia ni..kalau beli kat luar pun dah 30sen harga sebatang ais krim malaysia ni...jadi buat sendiri lebih puas hati dan lebih puas makan...

p/s hari ni hubby ke dapur pula...nak tengok menu apa agaknya..


5 comments:

  1. wahhhh... bestnya... satu rumah punya stok ni.. ke... stok mama sorang? hihihihi


    - Mia Liana

    ReplyDelete
  2. selamat hari rabu
    singgah sebentar here

    ReplyDelete
  3. Rajinnya hubby mam.. Buat sendiri lagi puas makan kan mama..

    ReplyDelete
  4. alamak...puasa hari ni..hadoiii....

    ReplyDelete
  5. perghhh kalau dekat dah jadi pelanggan ni..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete