HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Thursday, December 1, 2016

Ada Juga Rezeki Dari Nuffnang

ASSALAMUALAIKUM...
Alhamdullilah ada juga rezeki masuk...dah hujung-hujung tahun ni cuaca dah la lembab nak menulis pun malas...tapi ada juga iklan CPUV masuk kat blog mama yang suam-suam kuku ni...tapi tak apa la walaupun tak banyak mana pun...sikit-sikit pun tak apa janji ada juga rezeki kat situ..Mr.Nuffnang lepas ni bagilah lebih-lebih sikit yer...




7 comments:

  1. wah sonoknyaa hehe
    http://mellyacrayola.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. WoW!!! Tahniah... Semoga terus sukses dalam dunia blogging ye

    ReplyDelete
  3. Allhamdulillah... tahniah akak...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...boleh belanja cucunda yang cumil-cumil tu ais krim..

    ReplyDelete
  5. Harap ianya bukan CPUV yang mandul, bro pernah tulis dalam blog tentang benda nie.

    ReplyDelete