JIRAN TETANGGA

Thursday, November 17, 2016

Spontan Khamis : Dunia Sekarang Semua Benda Berbayar

ASSALAMUALAIKUM...

Papan tanda macam ni pun adakan...Siapalah yang punya angkara macam ni agaknya...rasanya tengok dari tulisan,cara dan bunyinya macam mat bangla jer yang tulis ayat-ayat ini...tapi tak tahu la...nak guna tandas pun ada begitu banyak casnya...semuanya ada..bukan hanya buang air besar dan kecik jer kena cas yang lain-lain juga terpaksa berbayar mengikut keperluannya...inilah rupanya kalau pekerja yang ditugaskan di tandas awan adalah pekerja asing..ikut suka dialah apa pun dia nak tulis kat papan tanda tu...

p/s dunia dah semakin parah..semua benda kena berbayar...


5 comments:

  1. Semuanya berbayar sekarang kan... dah makin parah..

    http://wacanaku2009.blogspot.my/2016/11/bagaimana-ingin-tingkatkan-ekonomi.html

    ReplyDelete
  2. Tukar roti pun ade jgk ye... T'ingt plak last week g Ulu Bendul papan tanda depan toilet dia mmg pening 'Tandas 30sen, mandi 50sen, Tukar baju 50sen'...

    ReplyDelete
  3. rajinnya mama masih follow lagi spontan khamis ni...hihi..

    ReplyDelete

DUIT TABUNG