JIRAN TETANGGA

Thursday, November 17, 2016

Spontan Khamis : Dunia Sekarang Semua Benda Berbayar

ASSALAMUALAIKUM...

Papan tanda macam ni pun adakan...Siapalah yang punya angkara macam ni agaknya...rasanya tengok dari tulisan,cara dan bunyinya macam mat bangla jer yang tulis ayat-ayat ini...tapi tak tahu la...nak guna tandas pun ada begitu banyak casnya...semuanya ada..bukan hanya buang air besar dan kecik jer kena cas yang lain-lain juga terpaksa berbayar mengikut keperluannya...inilah rupanya kalau pekerja yang ditugaskan di tandas awan adalah pekerja asing..ikut suka dialah apa pun dia nak tulis kat papan tanda tu...

p/s dunia dah semakin parah..semua benda kena berbayar...


5 comments:

  1. Semuanya berbayar sekarang kan... dah makin parah..

    http://wacanaku2009.blogspot.my/2016/11/bagaimana-ingin-tingkatkan-ekonomi.html

    ReplyDelete
  2. Tukar roti pun ade jgk ye... T'ingt plak last week g Ulu Bendul papan tanda depan toilet dia mmg pening 'Tandas 30sen, mandi 50sen, Tukar baju 50sen'...

    ReplyDelete
  3. rajinnya mama masih follow lagi spontan khamis ni...hihi..

    ReplyDelete

Cerita Grandma

Cerita Grandma