JIRAN TETANGGA

Wednesday, November 23, 2016

Sekali Mati Serentak

ASSALAMUALAIKUM....
Aduh !! Setiap tahun memang inilah yang akan terjadi...memang tidak boleh dielakkan lagi...mati serentak ketiga-tiganya di bulan yang sama..bila dah mati memanglah wajib dihidupkan semula kalau tidak boleh patah kaki dibuatnya...nak buat macam manakan.. inilah padahnya kalau beli kereta masa yang sama pada hujung tahun...lepas ni kalau nak membeli kereta lain kenalah pandai-pandai cari masa supaya tak sama tarikh matinya sekali serentak macam ini yer...



p/s parah kalau ketiga2 nya mama yg kena bayar seorang...

2 comments:

  1. aduh, 3 bijik sekali ker? saya sebijik jer tapi bulan 1..tu pun rasa sesak sb awal tahun kan macam2 nak byr, anak nak masuk sekolah la, yuran itu ini..

    saya dapat rasa apa yang sis rasa..

    ReplyDelete

DUIT TABUNG