JIRAN TETANGGA

Saturday, August 27, 2016

Mini Karnival Karangkraf

ASSALAMUALAIKUM....
Seronok dapat pergi ke karnival buku macam ni...banyak buku yang di jual di sini dengan harga yang berpatutan...karnival karangkraf ni telah diadakan di Plaza Angsana Johor Baharu selama 4 hari sehingga hari minggu ini...mama dan anak-anak ambil kesempatan nak jengah juga dan lihat apa-apa yang perlu dibawa balik...kalau ikutkan hati semuanya nak diangkut bawa balik...


Kalau dah sampai ke sini memang tak lepas pandang buku-buku yang dijual di sini...


Majalah baru dan lama pun
 ada dijual di sini...


Buku-buku di sini ada yang dijual dengan harga rm2 saja...rm5 pun ada rm10 pun ada...macam nak angkat semuanya bawa balik...kalau dah murah harganya memang semua orang nak membelinya...


Novel dijual dengan harga rm5 tapi novel yang kurang menarik dan lama sedikit...tapi memang boleh dibeli untuk koleksi simpanan pada yang suka...


Novel seram pun ada...


Awisy pun sibuk memilih buku juga...aunty dan cuney ke sini dia pun nak tengok juga..seronok juga yer dapat memilih buku yang disukai...

4 comments:

  1. Kakak sejak-sejak ini memang tak keluar jenjalan
    Balik kerja duduk rumah tak keluar, cuti jenguk anak itu ajelah.

    ReplyDelete
  2. Wow! Bestnye banyak buku..! :)
    Kalo ade kesempatan inshaAllah nk pergi, ape kan daya skrang saya kt singapore la kak.. huhu. :(

    Artikel baru berkenaan tone excel

    ReplyDelete

DUIT TABUNG