JIRAN TETANGGA

Wednesday, June 1, 2016

Lambat Menunggu

ASSALAMUALAIKUM...

 
Temankan hubby ke klinik hari ni...masih lagi menunggu giliran untuk ambil darah...ramai pulak yang sakit hari ini...nak cari parking kereta pun susah...terpaksa dua tiga kali pusing baru dapat parking yang betul...


bila dah dapat parking kereta kat luar...lain pula kes kat dalam ni...lagi lama pula nak menunggu gilirannya...bersabar jer la tunggu giliran dipanggil...tak boleh nak merungut sebab masing-masing ada nombor gilirankan...beginilah kalau ke hospital atau klinik kerajaan memang sentiasa ramai pesakitnya....


3 comments:

  1. memang pun..kat klinik tempat saya jam 7 pagi dah ada orang tunggu..siap susun ic lagi...heheh...

    ReplyDelete
  2. Walau pun penantian bagaikan satu penyiksaan tapi kena sabar sebab sabar itu separuh dari iman kan Mas. Sabarlah....

    ReplyDelete
  3. Dtg sini sure kena kuar awal...klau tak jenuh menunggu

    ReplyDelete

DUIT TABUNG