ASSALAMUALAIKUM....


22 Jun 2016
Selamat hari lahir buat diri sendiri...Ya Allah aku bersyukur dengan limpah kurnia Mu dalam hidupku ini...Kau berikanlah aku kesihatan yang sempurna,berikanlan aku umur yang panjang..berikanlah kebahagiaan untuk aku dan keluarga ku.
semoga Kau memberikan aku kesempatan untuk membahagiakan orang-orang yang aku sayangi...Hanya doa yang mampuku pohon pada Mu Ya Allah..Kau permudahkanlah  apa jua yang ku lakukan di dunia ini...


Dalam usia yang mula meninggi ini aku bersyukur kerana dikelilingi dengan insan-insan yang menyayangi diri ini...semoga aku akan tetap merasa kebahagiaan ini sehingga akhir hayatku nanti...


Alhamdullilah gembira rasanya hati bila anak-anak masih mengingati hari lahir maknya ini...terima kasih anak-anakku atas pemberian hadiah untuk mak di hari lahir ini...

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK DIRI KU...