JIRAN TETANGGA

Tuesday, March 1, 2016

Menunggu Memang Perit

ASSALAMUALAIKUM...

Menunggu..??? Itukah satu perkataan yang memang agak perit nak dilakukan dan diterima..kalau waktu menunggu itu dalam waktu yang sekejap masih boleh juga la diterima tapi bila dah berjam-jam menunggu memang akan terasa sakitnya...macam-macam rasa akan kita rasai..sakit hati, feed up, marah dan bermacam-macam sikap dan perangai boleh terkeluar di luar jangkaan diri kita sendiri..pada yang pernah merasainya pasti tahu bagaimana rasa dan keadaannya ketika itu...hanya dengan kesabaran jer yang dapat membuat hati kita akan lebih sanggup menahan apa jua rasa kesakitaan pada diri kita di waktu itu...berbanyakkanlah bersabar jika kita terpaksa melalui situasi begini..

p/s banyak-banyakkanlah bersabar yer..

6 comments:

  1. kalau terpaksa menunggu lama memang buat sakit hati huhuu

    ReplyDelete
  2. Ok.. tak suka kan kalau kena menunggu, kalau macam tu masukkan dlm senarai yg dibenci dlm entri yg kakak tag Mas.

    Meh jenguk blog kakak kejap:)

    ReplyDelete
  3. Menunggu itu sendiri, satu bentuk ujian.

    ReplyDelete
  4. x suka menunggu.
    kecuali tunggu anak-anak.
    dlm pe hal pun utk anak-anak, biar aida menunggu, jgn mereka menunggu aida :)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG