04 March 2016

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Dapat Mainan Baru Lagi

ASSALAMUALAIKUM...

Seronok Awisy dapat mainan baru lagi...dapat mainan troli rupa-rupanya..mama Awisy balik kerja jer dah bawakan mainan ini untuk Awisy...nak shopping kata Awisy sebab dah ada troli sendiri...jom Awisy kita pi shopping kat Tesco...nama pun budak-budak asal dapat mainan jer bukan main seronok lagi..

P/s kerenah cucunda Awisy...


2 comments:

  1. sukalah awisy tu dapat mainan baru

    ReplyDelete
  2. anak aida nak sgt troli ni, kak.
    tapi sebab dia da besar, da darjah 3... "tak dapek la ibu nak nolong, syuhada"

    ReplyDelete