JIRAN TETANGGA

Friday, March 4, 2016

Awisy Dapat Mainan Baru Lagi

ASSALAMUALAIKUM...

Seronok Awisy dapat mainan baru lagi...dapat mainan troli rupa-rupanya..mama Awisy balik kerja jer dah bawakan mainan ini untuk Awisy...nak shopping kata Awisy sebab dah ada troli sendiri...jom Awisy kita pi shopping kat Tesco...nama pun budak-budak asal dapat mainan jer bukan main seronok lagi..

P/s kerenah cucunda Awisy...


2 comments:

  1. anak aida nak sgt troli ni, kak.
    tapi sebab dia da besar, da darjah 3... "tak dapek la ibu nak nolong, syuhada"

    ReplyDelete

DUIT TABUNG