JIRAN TETANGGA

Thursday, February 25, 2016

Rutin Harian Grandma Bersama Cucunda

ASSALAMUALAIKUM...

Inilah rutin grandma sehari-hari...bersama dengan cucunda di rumah...bila tengok mereka leka sempat snap gambar apa yang dilakukan...Damia jer nampak grandma snap gambar ni yer..Haris dan abang Awisy leka dengan mainan..


Memang inilah masa untuk cucuanda bermain sepuas-puasnya...bila dah penat mulalah semuanya menjerit nakkan susu..Haris leka pandang iklan kat tv tu..


Bila ada yang tahu grandma snap gambar ni.. si abang Awisy nak juga bergambar sambil menyusu..haris leka dengan mainan...Damia pandang abang Awisy menyusu tu..


tengok tu abang Awisy..kat mana saja boleh sempat dia menyusu..ikut suka la Awisy janji baring diam-diam yer..


6 comments:

  1. Apa yg diharapkan semua sihat, cucu ceria grandma pun senang nak buat kerja:)

    ReplyDelete
  2. aaa suka nyer suasana mcm ni! sambil sambil pun boleh baring sama..hehehe.best best!

    ReplyDelete
  3. damia tu bercukur bantal eh? hihihih

    ReplyDelete
  4. busy betul grandma diorang ni...

    psssttt.. tahniah... http://www.mialiana.com/2016/02/carta-pengkomen-tegar-2015.html

    ReplyDelete

DUIT TABUNG