24 November 2015

# DIY

Gambar Photo Bayi Yang Menarik

ASSALAMUALAIKUM...
Jalan-jalan kat fb tadi terjumpalah mama gambar baby yang cantik-cantik ini...memang kreatif sungguh photographer yang berjaya membuat gambar baby tu begini...bermacam-macam cara baby itu diletakkan untuk menjadikan sesuatu gambar itu jadi menarik dan cantik...rasa macam nak buat kat Damia jer ni...nak kena jadi photographer pulak lepas ni...saja teringin nak lihat hasilnya..pada kawan-kawan yang ada baby bolehlah mencuba mengambil gambar yang menarik begini...

jom kawan-kawan kita lihat gambar-gambar yang menarik kat bawah ni...



























8 comments:

  1. Baby tu tak tahu apa pun masa diposingkan
    Kita ni yg tengok yg rasa alahai cute sungguh:)

    ReplyDelete
  2. elok plak semua gambo tu anak nyer tido.
    mcm2 la dia gambo kan :)
    kreatif!!!

    ReplyDelete