JIRAN TETANGGA

Tuesday, October 6, 2015

Layan Anak-Anak Makan Kimchi

ASSALAMUALAIKUM....

Sesekali layan makanan Korea ni sedap juga...pada yang suka masam-masam tu memang eloklah layan kimchi ini...semalam anak mama beli kimchi ini dan terus buat masak stew kimchi....tapi terlupa pulak mama nak ambil gambar stew kimchi yang dah siap dimasak semalam...lain kali la yer...anak-anak mama memang suka makan makanan Korea ni...kadang-kadang sesekali mereka layan makan kat restoren Korea juga..mama pun kekadang ikut layan juga bersama anak-anak....

p/s cuaca masih kurang menyenangkan....

4 comments:

  1. wah best nye.... hujan sejuk.... Memang sedap hirup stew kimchi.... nak semangkuk :-)

    ReplyDelete
  2. rase dia mcm mane??tak pernah berani nak cuba.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG