JIRAN TETANGGA

Friday, October 9, 2015

Kawan Bermain Kawan Bergaduh

ASSALAMUALAIKUM...

Budak 2 orang ni kalau baik memang baik sesangat...tapi kalau bergaduh haru dibuatnya...kalau dah baik macam nilah..boleh duduk dan main sama-sama sambil gelak ketawa...tak adalah suara menangis yang kedengaran hari ini...semuanya aman dan terkawal kat rumah grandma hari ni...grandma pun boleh buat kerja dengan aman saja...semoga mereka berdua ini akan terus berbaik hingga dewasa nanti yer...

p/s kalau tak gaduh bukan budak namanya kn...

2 comments:

  1. Bila gaduh tu la yg akn eratkan hubungan satu sama lain hihi. Nnti rindu nk main sesame .

    ReplyDelete
  2. insya allah..biasalah kan mama,budak2 ni..kekadang ok...kekadang tak..

    ReplyDelete

DUIT TABUNG