JIRAN TETANGGA

Saturday, October 17, 2015

DIY : Buat Sarung Bantal Yang Baru Untuk Awisy

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni dapat juga mama bercuti sambil berehat di hujung minggu...cuti dari menjaga budak-budak kecik Aiman dan Haris tu...cucu kat rumah ni tolong sikit-sikit jer sebab papa Awisy ada bantu anak mama yang dalam berpantang itu buat kerja mana yang patut....jadi hari ni mama ambil kesempatan nak buatkan Awisy sarung bantal yang baru...sarung bantal awisy yang lama tu dah pudar sangat warnanya...jadi pagi-pagi dah mulakan operasi diy sarung bantal buat Awisy...


Jenuh juga nak menyiapkan sarung bantal Awisy ni sebab semua bantalnya tak sama besarnya...terpaksalah mama gunting satu persatu dulu..sakit belakang ni bila duduk lama-lama...rasa nak patah pinggang ni...tapi disebabkan Awisy suka sangat dengan gambar Doraemon itu mama gagahkan jugalah nak menyiapkannya secepat mungkin...akhirnya siap juga sarung bantal Awisy ini...lega rasanya bila dah siap semuanya...
nasib baiklah tengahari ini mama tak payah ke dapur sebab hubby dah masak menu tengahari awal-awal tadi...lega sikit ada yang menolong mekacih abanggg...

p/s mengantuk pulak mata ni..

4 comments:

  1. bestnya dapat luangkan masa menjahit..bilalah nak diberi kekuatan untuk jadi rajin seperti itu hehe

    ReplyDelete
  2. imutnya bantal doraemonnya. senangnya jika pintar menjahit.

    ReplyDelete
  3. bestnyaaa... nenek tolong buatkan bantal! ^_^

    ReplyDelete

DUIT TABUNG