JIRAN TETANGGA

Monday, October 19, 2015

Dapat Lagi Mainan Robocar Poli Dan Lego McD

ASSALAMUALAIKUM...

Awisy ni kalau keluar berjalan mesti ada saja yang dibawa balik...mama dan papa tak dapat keluar bawa Awisy jenjalan sekarang ni jadi grandma,atok,aunty dan cuney jer yang bawa Awisy jenjalan...kalau keluar dengan atok mesti dapat jer apa yang Awisy minta...dapat jer robocar poli dari atok...cucu kesayangan la katakan...manja lebih sangat la ni...dapat jer apa yang diminta...atok layankan jer cucu kesayangan dia ni...


Bila ke McD semalam atok belikan burger dan kentang goreng pula...seronok Awisy dapat pula lego berbentuk kentang goreng dan burger ni pula..beli untuk Awisy juga...seronok Awisy tengok mainan ni...macam-macam Awisy dapat bila keluar ikut atok dan grandma ni...


p/s pasni tambah lagi sorang cucu yang nak pau atok...

7 comments:

  1. assalamualaikum Mas
    begitu lah sayang nya atuk dan grandma dgn cucu kan
    macam2 kena beli untung dah tu mama dan papa kann

    ReplyDelete
  2. Bestnya robocar poli tu..cukup satu set..

    ReplyDelete
  3. tu bestnya keluar dengan atok dan nenek. nak ape semua dapat. hehe. seronoklah Awisy ^^

    ReplyDelete
  4. Salam Mama...

    Bonde singgah BW dari segmen :
    http://www.bondezaidalifah.com/2015/10/senarai-url-blog-19.html

    ReplyDelete

DUIT TABUNG