JIRAN TETANGGA

Sunday, October 25, 2015

Bahan Terbuang Jadi Lebih Cantik

ASSALAMUALAIKUM...
Menarik sungguh susunan bunga-bunga di dalam bekas-bekas terpakai ini...jika kita kreatif semua benda terbuang ni boleh kita jadikan bermacam-macam bekas dan susunan apa pun dengan cara kita sendiri..lihatlah gambar-gambar di bawah ini memang menarik sekali...dari dibuang terus bekas terpakai itu eloklah dijadikan tempat menanam bunga atau sayur-sayuran..




Cantik pula tong dram lama yang dah dilakukan begini..suka tengok sebab dah jadi menarik sangat...


Almari solek lama pun boleh jadi menarik..





memang cantik dan menarik semuanya..terasa macam nak lakukan sesuatu dengan bahan-bahan terbuang kat rumah mama ni...tak tahu nak mulakan macam mana...susah juga kalau kita kurang kreatif ni kan..nak buat pun kena rujukan dulu Mr.Gugel barulah dapat idea dan baru boleh nak membuatnya...


5 comments:

  1. Memang sangat menawan tu Maszul..cantik menghiasi laman..terbaik..

    ReplyDelete
  2. kreatifnya.. sy suka tong drum dan almari solek tu.. tapi kena rajin jaga tu mama. baru cantik. nak siram pun kena hati2.. sbb tanah kalau dah kena air kan nanti comot

    ReplyDelete
  3. semangat kerajinan dalam diri pun kena kuat ni.... ^_^

    ReplyDelete
  4. wahhh sangat menarik rumah ekin ada gak barang terbuang xtaw gak nk buat apa

    ReplyDelete

DUIT TABUNG