JIRAN TETANGGA

Thursday, May 28, 2015

Wak Mustar Juara Kilauan Emas

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Memang dah diduga Wak Mustar berjaya menjadi juara dalam Konsert Akhir Kilauan Emas semalam...dengan gayanya yang selamba dan biasa semasa menyanyikan setiap lagu yang diberikan membuatkan Wak Mustar berjaya memikat hati semua juri dan penonton dengan persembahannya itu...tahniah buat Wak Mustar.Elji.Aling dan Lina...mereka telah berjaya menjayakan konsert kilauan emas final semalam...








5 comments:

  1. Singgah pagi...
    malam tadi teman MIL tengok kilauan Emas...
    sampai bangun pagi td pun MIL yang kejut..haha..teruk nyer menantu...
    tahniah! wak mustar

    ReplyDelete
  2. Dh final yer... Allhamdulillah,,,, tahniah kpd pemenang dan semua peserta...

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya kakak tak pernah tengok pun Mas sebab rumah kakak memang tak ada astro..

    ReplyDelete
  4. Wak Mustar tu nama betul ke nama glamour? :P
    Maaf , sebab saya tak tonton rancangan ni..
    Teringin jugak nak dengar dia nyanyi, sebab tertarik dgr namanya..hahaha..ala ala Pendekar Mustar dlm filem P. Ramlee.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG