JIRAN TETANGGA

Saturday, May 23, 2015

Periuk Nasi Baru Tapi Dah Rosak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Periuk nasi baru tapi dah rosak...memang tak bagus barang-barangan elektrik sekarang ni...pakai sekejap jer dah terbakar alat-alatan kat dalamnya...sepatutnya boleh hantar kat pusat servisnya tapi hubby malas nak pi menghantarnya kat bandar tu..lebih senang repair sendiri saja...kalau elok dan boleh berfungsi balik baguslah tapi kalau dah memang tak boleh nak digunakan lagi terpaksalah cari periuk nasi yang lain pula...


P/s nampak kesan terbakar tu...dah siap diservis akhirnya tapi tak test lagi...

1 comment:

  1. Risau gak mcm ni ma... takut lain lak jadinya kan...

    ReplyDelete

DUIT TABUNG