JIRAN TETANGGA

Thursday, May 21, 2015

Layan Budak Kecik Yang Nak Tidur

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Layankan budak kecik ni nak tidur dulu..besar lagi mata Awisy ni...kalau tak ditemankan memang tak tidur la jawabnya...nak tidur pun kena tepuk-tepuk dulu kena gosok-gosokkan kaki Awisy dulu...bukan apanya nak bagi Awisy lelap cepat silap-silap dengan grandma pun lelap sama...Alhamdullilah dah lelap pun Awisy...selamat tidur yer sayang grandma...





3 comments:

  1. Tidur sayang bagi grandma rehat sama.
    Hujan sekarang ni kan Mas. Office kakak ni lebat betul. Balik nanti mesti jem. Aduhai...

    ReplyDelete
  2. memang macam tu pun mama, ash pun sama kalau nak tidur kena tepuk-tepuk, kena usap-usap, kena peluk-peluk, lepas tu baru dia tidur....

    ReplyDelete

DUIT TABUNG