JIRAN TETANGGA

Monday, May 25, 2015

Jadi Driver Hari Ni

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..
Hari ni kena jadi driver hubby pulak..hubby kurang sihat jadi tak boleh nak memandu kereta...nasib baik la mama boleh memandu jadi bila ada masalah begini senang sikit boleh bawakan hubby ke mana arah tujunya...tak sihat pun masih fikirkan pekerjanya...kereta pegawai untuk meronda pula rosak terpaksalah jadi driver bawakan hubby pergi jenguk sekejap..bateri kereta pula dah teruk terpaksa kena tukar yang baru...terus suruh pegawai bawa kereta ke bangkel gantikan dengan bateri yang baru...




4 comments:

  1. Org ada rasa tanggungjawab tak sama
    Sakit pun dia ada tetap nak laksanakan selagi mampu.

    ReplyDelete
  2. hihihi... kereta nak manja2 dengan kita kak... asik kita guna die je kan... hihihih... semuga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  3. assalam kakzakie...betul tu kak...nak juga buat walaupun sakit...:)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG