JIRAN TETANGGA

Friday, March 6, 2015

Oreo Crepe Pulak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..

Dulu heboh pasal durian crepe...mana-mana pergi semua sibuk bercerita pasal durian crepe ! sekarang ni semuanya dah berlalu dah bermacam-macam perisa crepe boleh didapati dipasaran...pagi tadi menantu mama ada membeli perisa baru 'Oreo Crepe' pulak...banyak perisa katanya tapi nak cuba yang berperisa oreo ni dahulu...okay juga rasa oreonya...setakat satu dua makan pada mama bolehlah tapi kalau lebih sangat terasa muak juga sebab berkrim sangat...pada yang sudah biasa makan memang tak kisah apa pun kan...

p/s sekejap dah hari Jumaat semulakan...



4 comments:

  1. er..tak gemar la pulak mkn benda benda mcm nie..

    ReplyDelete
  2. yummyyy. craving nak mkn crepe la pulak. huhu.

    ReplyDelete
  3. kreatif orang sekarang mencipta resepi kan mama...samalah ana pun lemak2 sgt ni cepat muak..hihi

    ReplyDelete
  4. mak aihh.. sedapnya! lama tak makan segala crepe ni.. nak cario semulalah,, hihi..

    ReplyDelete

DUIT TABUNG