JIRAN TETANGGA

Thursday, March 5, 2015

Kalau Dah Leka Macam Ni

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..
 


Kalau dah menghadap cite kartun yang disukai memang leka la Awisy ni...kali ni dok menghadap cerita kartun Lego The Movie pulak...begitu kusyuk lagi tengok cerita lego tu sampaikan naikkan kaki kat atas rak tv tu...


Aiman mula-mula pandang dan tengok dari bawah saja...Awisy tetap menghadap depan tv tu tapi kali ini hanya berdiri saja...


 Awisy bertukar tempat lagi tapi tetap depan tv tu...Aiman masih melihat dari bawah saja sambil bermain mainannya...


Aiman dah tak boleh tahan terus bangun tengok cerita lego depan tv terus...puas hati agaknya dapat tengok dekat sikit...dua-dua dah puas hati dapat tengok cerita tu depan tv...

p/s macam2 gelagat budak kecik 2 orang ni...


3 comments:

  1. minatnya meke tengok kartun hehe ^_^

    ReplyDelete
  2. waa.. dekatnya budak dua orang tu tengok tv. rosak mata nanti..

    ReplyDelete
  3. Riang gumbira mereka berdua....

    seronok menonton tv :)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG