JIRAN TETANGGA

Monday, March 30, 2015

Baucar Buku 1 Malaysia

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semalam anak mama dapat baucar buku 1 Malaysia ni...memang seronoklah boleh juga menumpang ambil buku-buku yang berkenan di hati..novel tu memang dah tentu kena ambil...anak ambil buku yang diperlukan maknya juga menumpang menyibuk juga...



Inilah antara buku-buku yang dapat dibawa balik semalam dengan baucar yang ada tu..memang best la dapat juga buku masakan dan resepi,buku novel,buku kisah nabi dan buku bacaan untuk Awisy...dengan belian sebanyak ni semalam dapat pula hadiah percuma yang diberikan berupa satu bekas minuman...

p/s nak tengok satu-satu buku lepas ni...

4 comments:

  1. Salam..mamamazull

    wah...rezeki tu...alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. anak ana simpan untuk pesta buku kat PWTC tak lama lagi mama, time tu lagi sakan lah shoping buku :)

    ReplyDelete
  3. Bestnya mama dpt voucher.. mcm mana dpt? Nak juga..

    ReplyDelete

DUIT TABUNG