JIRAN TETANGGA

Monday, February 9, 2015

Pregnant Lagi...????

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Alhamdullilah !! perkataan pertama terkeluar dari mulut...kepala dah terbayang perut yang akan memboyot membawa sesuatu yang indah...macam mana la boleh jadi macam ni ek boleh termengandung???...tapi nak buat macam mana kan terima jer la dengan redha hati walaupun ???? ....itulah rezeki namanya Allah dah tetapkan sesuatu dalam setiap kehidupan manusia ini...kenalah bersabar menunggu 7 bulan lagi dari sekarang....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ujian doktor dah confirmkan bahawa Awisy akan dapat adik 7 bulan dari sekarang....jangan terkejut yer kawan-kawan bukan mama yang mengandung lagi tapi anak mama...saja nak buat suspen kat sini...mesti kawan--kawan semua ingat mama yang terpregnant lagi yer....suspen tak kawan-kawan jangan marah yer saja jer mama nak bergurau...sebenarnya Awisy yang dah nak nak jadi abang dah....bertambah la seorang lagi ahli keluarga mama...doa-doakanlah yer kawan-kawan semoga anak mama selamat dan semuanya berjalan dengan sempurna...

p/s tambah cucu lagi tahun ni...

21 comments:

  1. terkejut ekin ingat mama dah tadi... tahniah mama bakal dapat cucu baru lagi.... tumpang gembira harap ekin pun ada rezeki gak nanti nak ada baby....

    ReplyDelete
  2. tahniah mama... bestnya... ada geng awisy... dah nak jd abang yer.. :-)

    ReplyDelete
  3. hihi..tahniah untuk anak mama

    salam perkenalan mama & jemput ke blog nana nanti

    ReplyDelete
  4. Mama, suspen je. Baru nak ucap tahniah. Hahaha

    ReplyDelete
  5. Eh tapi tahniah ugak untuk anak mama :) semoga sihat sihat semuanya

    ReplyDelete
  6. erm kalau mamapun apa salahnya kan, rezeki, tahniah kat anak mama dan tak lama lagi Awisy ada geng dah... semoga di permudahkanNya jua .Amin.

    ReplyDelete
  7. hahaha.. mama pndai buat lawak.
    btw, tahniah utk anak mama.. mesti happy awisy dpt adik baru.

    ReplyDelete
  8. tahniah mama..tak lama lagi akan bergelar hot grandma. huahuahuahahahah..

    ReplyDelete
  9. Ingatkan mama yg pregnant...hehehe...Tahniah mama. Bakal dapat cucu kedua ☺

    ReplyDelete
  10. Tahniah mama, bertambah lagi buah hati :) tahniah juga buat anak mama

    ReplyDelete
  11. Wah tahniah ...#visit and follow my blog on shukranzahari.blogspot.com . ....Happy blogging

    ReplyDelete
  12. Tahniah buat anak mama;) Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  13. kita pon terkejut tadi..ingatkan mama ngandung lg..tp salahnya kan :) mak mertua kita pon anak bongsu ngandung sama dgn saya.. beza 5 bulan je..anak lahir tahun sama..masa tu mak mertua saya umur 45 :) kihkih

    ReplyDelete
  14. Tahniah mama.. nanti dpt cucu baru lah ye hehehe

    ReplyDelete
  15. Tahniah mama...smoga slamat semuanya...amin

    ReplyDelete
  16. Saspen betul.. Ingatkan awisy nk dapat paksu/maksu baru td.. Hehehe..
    RosmizaAliDotCom™

    ReplyDelete
  17. kakak ingatkan awisy nak dpt makcik/pakcik hihi...
    mana tahu kan Mas. Mat salleh tu 50 tahun pun masih ok tau:)

    ReplyDelete
  18. haha..suspen..kalau betul mama ape salahnay kan..hehe

    ReplyDelete

DUIT TABUNG