JIRAN TETANGGA

Thursday, January 29, 2015

Budak Berdua Ni Buat Perangai

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Aduhhhh !! memang pening kepala grandma melihat telatah cucu yang 2 orang ni...macam-macam hal budak-budak ni...hari ni memang grandma terpaksa mengucap panjang sebab melihat kerja budak berdua ni...


sorang satu botol bedak kecik ni ...Aiman tuang bedak botol merah yang Awisy pula botol bedak warna putih tu...habisss semua bedak ditaburkan...


tengok la tu bila ditegur bukan nak takutnya makin tengok grandma amik gambar lagi ada...macam-macam hal budak berdua ni tau buat grandma pening kepala jer...


 kalau ada kawan memang menjadi jer dua-dua budak kecik ini buat kerja...ada saja benda boleh dijadikan mainan mereka...


11 comments:

  1. biasalah kalau dah berdua tu kan mama,ada je kerjanya...hehe

    ReplyDelete
  2. syoknya mereka..hihihihihi... nak tebar roti canai kot..hihih :D

    ReplyDelete
  3. Budak kecik memang suka main bedak yea. Entah apalah yang best sangat dengan bedak nie. Heheh.

    Read my latest entry : Things That I Like About My New Boyfriend

    ReplyDelete
  4. comel... berputing tuu.. muka tak bersalah hihi

    ReplyDelete
  5. wow bestnya kita main bedak kan hehe :)

    ReplyDelete
  6. ala..nakal err hihi..biasalah budak2 aktif mmg mcm tu :)

    Jemputlah sngh baca kat sne http://otie86.blogspot.com/2014/10/cadangan-set-kanak-kanak.html

    ReplyDelete
  7. SALAM MAMA..

    SAKAN NO MAIN BEDAK.... GRAND MA JGN PENING TU OTAK MEMASING SEDANG BERHUBUNG HE HE HE :)

    ReplyDelete
  8. Budak-budak umur besar ni memang ligat sikit terutama lelaki. Pantang kita leka sikit, ada je benda yang kita tak suka yang diorang buat.

    ReplyDelete
  9. Hehheeh biasa la tu budak-budak mama.

    Anyway, salam singgah dari follower #2990. Dari segmen kak mia

    ReplyDelete
  10. hahaha ! boleh geng dengan irfan, geram betul bila kita tengah sibuk kat dapur, dia lak sibuk bg tumpah bedak !

    ReplyDelete

DUIT TABUNG