18 December 2014

# cerita makan

Layan Roti Telur Dan Susu Panas

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Hujan di petang hari nasib baik baju jemuran siang tadi kering semuanya...bila dah cuaca sejuk macam ni mulalah perut terasa laparnya...ambil roti buat roti telur dan air susu segelas...lega rasanya dapat menghirup air susu panas dan roti telur tu tadi...terasa kedinginan hujan dapat di legakan dengan segelas air susu panas...alhamdullilah !! lega rasanya...

p/s Awisy layan Frozen ptg ni...

4 comments:

  1. makan macam ni punsedap mama..hehee

    ReplyDelete
  2. Lama gak tak makan roti telur ni. Esok nak buat la...

    ReplyDelete
  3. Nak buat milo panas lah mcm ni.

    ReplyDelete