11 December 2014

# cerita anak-anak

Kereta Baru Memang Rajin

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Hari tu sudah belikan span untuk basuh kereta katanya nak tahu entri ceritanya tekan sini... jadi semalam anak mama pun memulakan operasi membasuh keretanya...kalau nak pakai kereta kenalah rajin membasuhnya yer ! sebab anak dara tak elok pakai kereta comot-comot ni...suka sangat mama mengiat anak mama supaya rajin nak membasuh keretanya...

Mama pun turut membantu anak mama membasuh keretanya semalam...mama tolong siramkan air jer bolehlah yang lain-lain dialah yang membuatnya...bila dah basuh kereta tu barulah nampak cantik dan bersih jer kan...barulah nampak macam kereta anak dara  sentiasa bersih jer...kereta barulah katakan kenalah rajin sikit membasuhnya bila dah kotor.. lebih-lebih lagi sekarang ni dah musim hujan memang cepatlah kotornya..

p/s sampai bila kena rajin ni ! sampai bila2 la...


4 comments:

  1. Selalu macam itulah.. kereta baru memang kita rajin.
    Kena setahun dua mulalah penyakit M dtg. Hantar ke car wash ajelah:)

    ReplyDelete
  2. cantik kereta..macam peminat hello kitty je

    ReplyDelete