01 December 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Gajet Baru Buat Awisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Aduh !! bukan main seronok Awisy dapat gajet baru dari mama dan papanya...senang dah ada gajet sendiri kalau tidak habis tab mama Awisy dikerjakan...sampaikan hang dibuatnya tab mama Awisy tu..bila dah main tak ditutup games dan lagu-lagu yang dibukanya...tu yang jadi hang tab mama Awisy...

mama Awisy rasa memang tak boleh guna tab dia kalau tidak memang cepatlah rosaknya... mesti adakan satu tab buat Awisy sendiri...bila bawa ke kedai dan tunjukkan gajet apa yang nak dibelikan bukan main seronok dan senyum memanjang jer dia...akhirnya dapat juga tab baru buat Awisy gunakan... lepas ni selamat sikit tab mama Awisy tak adalah jadi hang lagi...lepas ni nanti mama reviewkan kegunaan dan kebaikkan tab Awisy ni yer...

p/s budak2 zaman IT ni...

3 comments:

  1. memang mainan budak zaman sekarang ni

    ReplyDelete
  2. yang kat rumah ni pun dah macam menuntut dah pun mama...

    ReplyDelete
  3. wah ada tab sendiri, untunglah bebudak zaman sekarang ni ek

    ReplyDelete