24 November 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Seluar Baru Untuk Awisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Memandangkan hari minggu semalam kami sekeluarga pergi berjimba di Aeon Bukit Indah...saja nak bawa Awisy jenjalan di hari cuti... boring juga kalau asyik duduk terperap jer kat rumah...biar minda Awisy boleh berkembang dengan lebih luas bila berada di luar...memang betul Awisy sekarang ini memang semakin aktif lagi...bila keluar berjalan tu ! laju jer tanpa mengira orang ramai...terpaksalah papa Awisy yang mengikut dia ke mana saja arah tujuannya...

Bila dah sampai Aeon ni ada jer pandangan mata yang menarik perhatian...ada sale kat Aeon sekarang ni...jualan penghujung tahun...mama Awisy apa lagi memang pantang la kalau ada jualan murah ni..belek punya belek jumpa la seluar yang ini terus acukan kat Awisy dah ok jer grandma terus bayarkan...inilah dia kalau dah ada cucu sorang ni memang macam ni la gayanya..semuanya nak belikan untuk cucu jer...

Alhamdullilah !! grandma pun tempohari ada menang segmen dari sini...jadi dapatlah juga belikan Awisy seluar ini...kiranya duit dari berblog la ni yer...yer !! sikit-sikit ada juga hasilnya berblog ni kan...dapat juga beli apa yang patutnya untuk Awisy juga...

p/s berblog pun boleh buat duitkan..

3 comments:

  1. Memanglah kena syer dgn Awisy sebab banyak N3 yg berkisar tentang Awisy dlm blog ini..
    Syukurlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum kakzakie...betul tu kak byk n3 tentang awisy jadi kongsikn sikit buat dia...:)

      Delete