24 October 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Kabinet Barangan Mainan Darwisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamulaikum...


Memandangkan hari Rabu lepas cuti Hari Deepavali kami sekeluarga ambil kesempatan berjimba bersama-sama...sempat lagi tu singgah ke Tesco Plentong...singgah ke food court dulu pekena mee goreng sambil minum petang...kononnya nak window shopping jer tapi bila dah nampak barang yang berkenan dan murah terus jer beli...hubby dok geleng kepala jer sambil tersenyum...fitrah tu sayang belikan apa yang isteri nak...wawaaaa gelak jahat ni...


semalam pasang sendiri jer kabinet ni sebab semuanya sibuk bekerja...itu yang cucu sorang ni dok mengacau masa nak memasangnya tapi akhirnya siap juga...bila dah siap letakkan di satu sudut... letak semua barang mainan Awisy supaya senang tak la bersepah-sepah...bila dah main kena ajar dia supaya letakkan semula barangan mainan tu kat tempatnya balik...

5 comments:

  1. banyak mainannye. memang kene ada rak sendiri kan untuk letak benda-benda ni. Hihihi bebudak memang cmtu :)

    ReplyDelete
  2. amboi, rajin grandma nyer menyoping kat cucu.. :)

    ReplyDelete
  3. nice cabinet... ada rak xlah bersepah ya mainan tu...

    ReplyDelete
  4. brapa harga kabinet nie mama...

    ReplyDelete