02 May 2014

# Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Pakai Baju Sama Tengok Hi5 Pun Sama-Sama

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Inilah dia rutin harian budak kecik dua orang ni...lepas mandi seorang demi seorang grandma terus bukakan cerita Hi5 kat tv ni...saja nak buat dia orang leka sekejap...hari ni keduanya pakai baju yang sama pulak tu...dah macam kembar la gayanya pulak..kalau tak dibukakan cerita Hi5 ni pasti ada saja kerja lain yang hendak dibuat dan dilakukannya...daripada dia orang duk mengemas benda lain baik biarkan dua-dua menghadap tv ni..diam jer dia orang ni bila ada cerita Hi5 ni...

p/s suka sangat tengok tv dekat depan2 mcm ni...

5 comments:

  1. anak saya pon suka Hi5..ari2 mintak Hi5..suka menari2

    ReplyDelete
  2. Hehehe...kembar x sama besar..eheee~

    ReplyDelete
  3. Tentu rancangan favourite tu

    ReplyDelete
  4. Kena ajar jgn dok dekat Ty Mama Mas Zull , nnt rosak mata..

    ReplyDelete
  5. Kena ajar tuk xduk dekat sgt dr kaca tv , mama..nanti sakit mata tu

    ReplyDelete