14 May 2014

# besday mak ayah

Abah Sakit

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Ucapan yang tak dapat nak diluahkan bila melihat keadaan abah yang semakin uzur dan tenat ini...tapi ku cekalkan hati menerima semua ketentuan dari Allah ini...setiap penyakit ada ubatnya dan setiap penyakit adalah penghapus setiap dosa-dosa kita...semoga abah akan segera sembuh dan sihat seperti sediakala...


kami semua sebagai anak-anak akan tetap menjalankan tanggunjawab menjaga mu wahai abah...setiap detik sekarang ini adalah satu anugerah yang amat berharga bagi kami sehingga akhir usia mu nanti...walaupun susah untukku luahkan semuanya yang terbuku dihati...ku tatap jua wajah uzur mu dan ku fahami bahawa kasih sayang dari anak-anakmu adalah satu yang amat kau perlukan di saat ini ..disetiap riak wajahmu dapat ku rasa betapa sakitnya kau menahan kesakitan yang dialami ini...

Ya !! Allah kau sembuhkanlah penyakit ayahandaku ini..KAU permudahkanlah semuanya dan jika ini sudah ketentuan dari MU dan jika ini sudah kehendakMU akan ku redha juga...jika sudah sampai masanya nanti akan ku iringi jua pemergiannya dengan rela hati...walaupun aku tidak dibesarkan olehnya tapi kini dapat jua ku rasa kasih sayang seorang abah terhadap anak kandungnya ini...semoga abah sembuh kembali bersama anakanda dan cucuandanya semua...

10 comments:

  1. Semoga cepat sembuh...Amin.

    ReplyDelete
  2. as-salam mama
    semoga abah cepat sembuh

    anda di tag .. jemput ye ^_~

    http://lobaksusue.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-from-maria-firdz.html

    ReplyDelete
  3. semoga abah awk btambah sihat...sakit ape ye? kita sbg anak2 mmg risau, xkesah la bile mak ayh kita sakit walau sikit pn huhu...

    ReplyDelete
  4. semoga abah akak cepat sembuh.. sedih sy tgk gambar kat atas tu.. sbb abah sy pun dulu selalu keluar masuk hospital.. doa n harapan keluarga jgn pnah putus.. semoga Allah permudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  5. Semoga abah akak cepat baik... Biasalah bila dah berumur, macam2 sakit datang.
    Semoga akak sekeluarga sabar dan tabah yer (^^,)

    ReplyDelete
  6. Moga Abah cepat sembuh ...

    ReplyDelete
  7. semoga abah mama cepat sembuh..:)

    ReplyDelete