03 March 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Dah Semakin Lasak Dan Bijak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Memang buat lawak jer Awisy ni...bila dah main permainan dia tu memang terus leka ! habis semua mainan di lambakkan keluar dari bakul....akhir sekali terus duduk terus dalam bakul tu...senang nak main permainan tu ! ambil terus dari dalam bakul jer...macam-macam kerenah budak kecik ni...setiap hari ada saja urat akalnya yang baru dan mula nak berkembang agaknya...

p/s sekejap jer Awisy dah 1 tahun 6 bulan semlm...

11 comments:

  1. Comelnya dia, duk dalam bakul lagi senang main

    ReplyDelete
  2. seronok dalam bakul biar dia tak keluar hahaha

    ReplyDelete
  3. Haha..
    Sampai cmtu skali aksi awisy..

    ReplyDelete
  4. masa berlalu dengan sgt pantas kan?

    ReplyDelete
  5. amboi... sampai masuk dalam bakul die ye....

    ReplyDelete
  6. Separuh mainan dia lontar keluar utk dia boleh masuk bakul Mas.
    Memang cerdik kan:)

    ReplyDelete
  7. makan banyak benda manis awisy ni.. hehehe

    ReplyDelete
  8. hehehe... byk mainan awisy.

    ReplyDelete
  9. ololo comeynya rasa nak geget..
    seketul jer duk dalam bakul menan tu :)

    ReplyDelete
  10. dah main pintar dia ye mama...gdluck ye awisy..

    ReplyDelete
  11. Hihihi..mmg lawak ler..paling suka nak main dlm bakul yea...

    ReplyDelete