21 February 2014

# About Life # BR1M

BRIM 3.0 2014 Sudah Mula DiSalurkan

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Meriah sana sini kawan-kawan kat FB menyatakan Bantuan Rakyat 1 Malaysia BRIM 3.0 2014 sudah pun disalurkan ke akaun penerimanya..sebenarnya pemberian itu telah pun bermula malam tadi dan penerima wang Bantuan Rakyat 1 Malaysia BRIM 3.0 sudah disalurkan keakaun penerima secara berperingkat-peringkat bagi yang telah mengemaskinikan akaun bank masing-masing...

Pada sesiapa yang tidak mengemaskini no akaun bank pula anda akan menerimanya secara manual nanti...untuk keterangan lanjut bolehlah menghubungi 
talian 03-88829089 atau emailkan di bajet2014@treasury.gov.my 
pada kawan-kawan yang sudah berjaya menerima wang Bantuan Rakyat 1 Malaysia BRIM 3.0 ini ! lepas ni jangan lupa tanggungjawab kita pada negara harus diutamakan dan pada yang belum menerima wang BRIM tu diharap bersabar yer... 

p/s sabar menunggu...

13 comments:

  1. Assalamualaikum kak masz, kecoh dekat fb.. memang ramai yang dah terima hari ni.. syukur alhamdullilah. Allah beri rezeki... sheila belum terima lagi...

    ReplyDelete
  2. betul tu mama,
    meriah betul wall dengan brim,
    sekali setahun dapat kn.
    meriah ler..hehe

    ReplyDelete
  3. Farah nak kena cek untuk mama Farah ni...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...

    Saya menerimanya pertama kali pada tahun 2012. Insya Allah tahun ini dapat lagi. Seharusnya penerima BR1M memanfaatkan wang berkenaan terutamanya dari golongan belia pada perkara yang lebih wajar dan positif, tidak membelanjakannya untuk membeli sesuatu yang berdasarkan kehendak.. berbelanjalah berdasarkan keperluan.

    Jika pada saya, saya akan memanfaatkan wang berkenaan untuk dijadikan tambahan modal perniagaan kecil saya. Kalaupun perlu membeli peralatan, saya akan pastikan alat itu boleh "menghasilkan duit" contohnya membeli mesin laminate yang mana dengan itu saya dapat menawarkan perkhidmatan laminate.

    ReplyDelete
  5. terus nak pi atm tekan duit sat lagi...tq mama.

    ReplyDelete
  6. Pagi tadi check nan hado. Tapi ptg ni check dah masuk. Alhamdulillah. Saja try apply. Tak sangka sangkut ☺☺

    ReplyDelete
  7. wah tahniah buat semua penerima br1m
    semua senyum

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum...maszull,

    mselim3 blom dapat lagi..

    mselim3

    pls: sabar menunggu..

    ReplyDelete
  9. owh..dah mula bagi ye..untung sape yg dapat..

    ReplyDelete
  10. dapat duit tu kena simpan baik2, jangan membazir kan mama :)

    ReplyDelete
  11. seronoknyer penerima dit brim ni kan..hrp tidaklah membazirkan duit tu..

    ReplyDelete