HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Thursday, January 2, 2014

Rindu Kawan Agaknya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Dah beberapa hari bercuti barulah hari ini kedua-duanya dapat berjumpa kembali...memang nampak keceriaan Aiman bila melihat Awisy balik dari kedai tadi...terus jer Aiman meluru dan memegang tangan Awisy...


beginilah gayanya Aiman meluru dan memeluk Awisy...budak kecik pun tahu merindui kawannya...nampak sangat Aiman dah rindu Awisy yer...semacam kehilangan Awisy bila mereka lama dah tak berjumpa...


Awisy pun suka melihat Aiman ada di rumah mama hari ni...siap Awisy nak cium Aiman...terasa pula sayu melihat gelagat budak kecik 2 orang ni bila berjumpa tadi...seronok agaknya mereka dapat berjumpa semula setelah lama bercuti...semoga Awisy dan Aiman akan terus berkawan dan mengekalkan kasih sayang mereka berdua semenjak dari kecik lagi ini hingga la mereka dewasa nanti....InshaAllah

p/s pupuk semangat kawan sejak kecil lg...

8 comments:

  1. seronok tengok ank kecik berkawan, dengan bahasa dorang yang kita tak faham..mmg comey !

    ReplyDelete
  2. olololooo.suka la tuuu dpt jumpa kawan yeaa. hehe

    ReplyDelete
  3. Kasih sayang mereka terpupuk dek kerana didikan org yg menjaga dan mengasuhnya dengan baik Mas. Suka kakak tengok - tanda Mas dah berjaya mengasuh mereka:)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak masz.. sihat? Allah! comelnya budak kecik dua orang ni. buat kita geram tengok gelagat depa.. pandainya, kecik2 dah tahu rasa rindu kannnn :)

    *lama sheila tak jejak blog ni

    ReplyDelete