HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Sunday, January 19, 2014

First Time Gunting Rambut

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Semalam mama dan papa Awisy bawa Awisy pergi ke kedai gunting rambut..rasanya inilah pertama kali Awisy nak gunting rambut setelah bercukur selepas pantang dulu...memang lama betul rambut Awisy ni nak panjang-panjang dah setahun 4 bulan umur baru boleh digunting rambut tu...rambut Awisy ni memang jenis susah nak panjang...bila dah panjang pun masih nampak sedikit je...jom kita lihat gelagat Awisy kat kedai gunting rambut semalam...

 tu la rambut Awisy sebelum di gunting panjang tapi nipis...bila masuk kedai gunting jer dah mula menangis...takut agaknya sebab baru pertama kali gunting kat kedai...

 tu dia menangis tak ingat macam nak kena potong leher je...

kesian tukang gunting terpaksa mengikut rentak kepala Awisy agar tak tergunting..

 sampai ke sudah tak juga henti-henti menangis jer...
apa la Awisy ni kan gunting rambut pun nak nangis...kan dah hancem bila dah siap digunting rambut tu...

4 comments:

  1. kesiannya.. mesti dia takut tu... first time kan...

    ReplyDelete
  2. dia syg rambut dia kottt. hehe. tu yg xhenti2 nangis tuu.. :)

    ReplyDelete
  3. Mamak ke tu? Anak sy pon kalau gunting kat kedai mamak memang dia jerit lah bila nampak mamak tu....hheeee

    ReplyDelete