10 December 2013

# cerita makan

Sejuk-Sejuk Perut Jadi Lapar

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Dalam cuaca sejuk-sejuk macam ni perut pun mulalah berbunyi dan tekak pun mulalah mengada-ngada nak makan semacam-macamnya...semuanya bergentayangan di ruang kepala...tak dapat makan tengok gambar pun jadilah yer...jom kawan-kawan nak join sekali tak hanya dapat tengok gambar jer la yer...


pizza hut


Big Apple  


Mc D


popiah sardin


 sushi 


cup cake 


apam polkadot


nasi goreng pattaya


nasi paprik daging


tom yam campur

10 comments:

  1. Aiyooo. Saya kalo tgk gambar saja tak boleh jadi nihhhh. Hehee

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Mama

    adoiiiii...
    lapar saya mama

    ReplyDelete
  3. Adoi ai... Nak pizza ngan cupcake....

    ReplyDelete
  4. hahahah adoi lapaq terus tgk..hahaha

    ReplyDelete
  5. semua sedap-sedap kecuali sushi. hehe.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, banyaknya makanan best2 kak :)

    ReplyDelete
  7. alolo wat geram tengok gambar2 makanan ni... dah nak berdiet slow2 nak naik pelamin tahun depan... hehehhe

    ReplyDelete